onsdag

Hej!
Igår hade lilla jag namnsdag och min söta David kom hem med massa godsaker och en skvallerblaska till mig som han hade köpt! Han vet vad jag gillar!
Sedan lagade vi två ugnspannkaka tillsammans och när mamma kom hem så hade hon också en namnsdagspresent med mig som jag ska visa er sedan! Ett jättefint pärlarmband och tre par örhängen!
Åt god middag och sedan kollade vi på Idol och jag pluggade (eller iallafall försökte) rättskunskap. Blä.
Idag hade jag prov klockan 10 och det gick väl sådär.. eller jag vet faktiskt inte. Missade på två frågor helt klart. Ena värd fem poäng (jävligt störande) och den andra bara värd ett poäng som tur var!
Sedan hade vi geografi (världens segaste lektion) och nu har vi info o. layout.
Ikväll ska jag nog på Ettornas afton, som är en slags tillställning i Blg:s gymnasium varje år. Innan dess ska vi nog sätta oss på Lilla Monaco uppe på Blackebergs torg, haha.
Nu vill jag sluta.
35 minuter kvar..



Kommentarer
sandra

Sv: haha va? skulle du skämmas för mig då ? ;) jag hade sprungit hos dig varje dag

2009-09-30 @ 17:00:32
URL: http://erkeus.blogg.se/
Dirk Kuyt

HEEEEEEEEEEEEEEJ MIC!



På söndag är det elfsborg - AIK. Den ska vi se hos Jocke. Jag har redan bestämt att du ska vara där. Hmm... fast man kanske borde göra nåt i helgen med. BUT WHAT?!?!?! HEHE, hörs idag imorn på lördag och söndag. Puss

2009-10-01 @ 09:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0