jag dödade en spindel idag (YES!)

tjofaderittan fittan (hoppsan)
Igår vid fyra kom familjevänner + Cassandra hem till oss på middag. Drack välkomsdrink (Mojito) och lite bubbel, sedan hade Anders hade gjort cp-god lasagne till middag. Hade även bläckfisk-pasta (läskigt!) med räk/kräftsås som också var väldigt god! Till maten blev det också bröd, ostar och sallad gjord av självaste mig!
Vi var sammanlag 13 stycken och det var riktigt trevligt!
Sedan åkte jag och Cassandra och Linus (familjekompis som är ett år yngre än mig) hem till Linus som har en egen lägenhet i Abrahamsberg. Julia kom också dit och vi satt och drack och pratade till två. Tog sällskap med Julia hemåt (jag gick till David) och fastnade framför datan tills David kom hem vid halv fem, haha.

Idag har jag varit hos Cassandra i Kristineberg och pluggat rättskunskap (BLÄ!). Men det går så mycket bättre och blir så mycket roligare när man är två!
Åkte sedan hem till David och nu vid 7 ska Davids familj iväg på hockeymatch, men jag orkar inte följa med så jag åker hem till mig och David kommer senare efter matchen!


Kommentarer
Linus.

Lassange och mycket dricka det gillar vi :)

2009-09-27 @ 22:48:38
mikaela

ja förfan! :)

2009-09-27 @ 23:26:49
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0