igår

Igår var det full rulle hela dagen. Men det är sånt som jag föredrar! Dessutom hann jag med många glas vin eftersom jag började redan klockan 12 på dagen och drack till 1 på natten, haha. Inte nådigt, 13 timmar.
Klockan 11 var det dop/bröllop i Ängbykyrkan. Linn som jag är barnvakt till har ju fått en lillebror, Vincent, så det var han som döptes och mamma och Anders är nu gudföräldrar till både Linn och Vincent. Peter och Pauline passade också på att överraska alla med att gifta sig! Jätteroligt tycker jag verkligen!
Efter kyrkan åkte alla till Ängby slott där vi började med litte champagne utomhus på gården, och sedan åt vi trerätters. Jättegott och hur trevligt som helst var det! Och så himla bra väder!
Vid halv fem-tiden kom Davids pappa och hämtade oss eftersom David skulle vara borta på middag klockan 18. Jag, Peter och Maria hade lite Happy hour när David hade gått och vid åtta gick jag till Tess som fyllde år och hade middag. Vid halv elvatiden mötte jag upp Jenny, Maja och Liza vid Hötorget och sedan gick vi till Laroy och partade litegrann. Man har så roligt med dom tjejerna. <3
Vid ett-tiden drog jag mig hemåt. Min kropp var lite trött efter den fullspäckade dagen och jag kände att det var dags att åka hem till sängen!

vad gjorde ni i helgen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0