torsdag

Halloj på er!
Idag är det torsdag och jag började klockan 8.00 med svenska B, blä.
Sedan hade jag håltimme (som vanligt) på 3 h 40 min så jag åkte hem till David eftersom han jobbar sent idag och var hemma på dagen. Kollade mest på tv och så.
Nu har jag haft filosofi och geografi och mitt huvud sprängs snart(!!) så jag orkar inte åka till simhallen och vara tränare tyvärr.
Ikväll händer väl inte så mycket. Ska äta middag med mamma och David kommer hem vid tiotiden kanske. (Han är publikvärd på DIF-matcher, hockey)
Roligt inlägg.


Snygg?
Råkade ta den i farten när jag var väldigt glad för några helger sedan..he he


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0