torsdag

Hejsan!
Igårkväll åt jag och David middag hemma hos mig. Först hade vi bestämt att vi skulle äta lax med en jättegod sås, men så fort jag råkade nämna att jag fått månadens lingonvecka för mamma så blev det istället...blodpudding! Men jag gillar't! Det var dessutom säkert två år sedan jag åt det.
När vi ätit klart kom Liza över. Vi drack vin, en varsin drink som David gjorde åt oss, och god hasselnötslikör..Mums! Sedan åkte vi in till Dovas och mötte massa andra och tog några cider. Vid tolvtiden gick vi till Spy bar. Jombe följde också med. Var inte där överdrivet länge, drog hem med Jombe i sällskap vid ..haha jag minns inte vad klockan var. Iallafall så tog vi nattbussen och sedan skjutsade hans mamma från Brommaplan. Så jag sov alltså hos David. Kändes jävligt wierd att gå och lägga sig i hans säng när han själv var hemma hos mig och sov. Haha, men det var lika bra. Annars hade jag fått gå hem i 20 minuter från Vällingby, utan batteripå mobilen. Den är inte skön, inte.

Idag har jag haft en pissdag rent utsagt. Allt jag har rört vid eller försökt göra har gått åt helvete.
Jag har:

Gråtit (massor)
Kastat saker
Fått en städ-attack (städade hela mitt rum och köket på kanske tio minuter..wow)
Haft skitont i huvudet i flera timmar, innan mamma påminde mig om att man faktiskt kan ta en alvedon (då gick det över direkt)
Sett ut som en nerknarkad kärring i sina värsta år efter att ha storbölat med gårdagens smink nerrinnandes.
Jag har även fått panik cirka femtong gånger på grund av att jag inte har någon som helst motivation till att plugga det jag ska plugga tills imorn.
PMS är ett väldigt passande ord nu också. Därav alla tjugo gråtattacker tror jag. Fybövelen.

Nu kände jag att dagen inte kunde bli så jävla mycket värre, så jag ligger för tillfället i sängen och tänkte avsluta denna vidriga torsdag.
Imorgon blir nog, förhoppningsvis, en bättre dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0