torsdag

Den här veckan gick lika snabbt som alla andra.
Imorse vaknade jag som vanligt av klockan, snoozade tio minuter (också som vanligt) MEN SEN(!) gjorde jag misstaget jag VET att jag bara inte får göra.  = lägger i från mig mobilen och tänker "ska bara vila lite"..fan, det funkar ju aldrig och jag vet det. Vaknade sedan upp igen klockan 7.53 och skolan började 8.
Slängde på mig kläder fort som fan och hoppade på cykeln i full fart ner till Brommaplan. Tunnelbanan skulle såklart strula, men jag gled in på svenskalektionen (endast!!) 25 minuter försenad.
Hade sedan håltimme i 3 h 40 min så jag åkte hemåt och kollade på Australians next top model, och såklart vann fel rödtott.
Nu har jag haft filosofi och geografi och sitter i skolan i väntan på att åka till Vällingbybadet där jag ska vara simtränare klockan 17.
Efter det ska jag och mamma till Kista och shoppa lite smått. Behöver en klänning till helgen, nya vinterskor och lite annat.
'
Bild på David och hans brorson Mille på Rhodos i somras.
Visst är han brun och snygg?
Snyggast i världen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0