onsdag

Hej!
Roligt att någon söt liten prick ville ställa några frågor iallafall!
Kan inte fler bomba mig med frågor? Jag vill ha någonting att göra i eftermiddag!

Sitter på lektion nu, har Info o. Layout. Lagom roligt, men helt okej eftersom vi får sitta och nörda oss framför datorerna, hehe.

Efter den här lektionen slutar jag, då ska jag hem och tvinga mig själv att börja med plugget vi har till på fredag.
Sedan ska jag och David äta middag hos mig och jag ska försöka övertala honom att följa med mig ut ikväll eftersom en klasskompis fyller 18 inatt och många av mina klasskompisar ska ut.
Jag är ju trots allt ledig imorgon och David jobbar natt. Så det blir ju perfekt.

Nu kissar jag snart på mig, om ni ville veta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0