måndag

God morgon!
Jag har dock redan haft en lektion - info o. layout som började klockan 8.00
Sedan skulle jag haft filosofi, men den lektionen var tydligen inställd, så jag har nu håltimme till 13.20. Fest!
Är hemma och ska nog snart äta frukost. Det första jag gjord enär jag kom hem var att städa lite i mitt rum och bädda rent i sängen! Duktigt av mig.

När jag kom in i klassrummet idag så frågade min lärare om jag var sjuk. Hon tyckte jag såg illamående ut och var beredd att slänga fram papperskorgen sa hon senare till mig. Bra att jag ser fräsch ut..
Kan ju tillägga att det här var typ första dagen på många veckor (i skolan) som jag ansträngde mig genom att lägga på lite smink imorse. Kul.

jag och min nybäddade säng. (Inte så roliga bilder, men jag sa ju att jag skulle skärpa mig och lägga upp mer)
Så jävla sjuk ser jag väl inte ut att vara? Förutom min dumma finne bredvid underläppen. Aj


Kommentarer
Cassandra

Jag fattade inte vad sickan babblade om, haha! Jag tyckte du var jättefin :)

2009-10-05 @ 16:47:37
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0