måndag 12 oktober

Hej!
Min helg har faktiskt varit underbar.

I fredags gick jag hem till min granne Sandra vid fyratiden, vi drack lite drinkar och gjorde oss iordning. Sedan åkte vi in till Rival (där David jobbar) och tog några glas vin och blev bjudna på drinkar av 30åriga engelsmän som var här i Sverige på svensexa. Haha.
Vid tiotiden klämde jag fingret mellan dörrarna in till tunnelbaneperrongen och när vi kommit till Kristineberg så hoppade Cassandra på. Åkte hem till Jocke där det var lite trevligt folk. Var hemma runt fyratiden.

På lördagmorgonen åkte jag, David, mamma och Anders till Karlstad (Munkfors) eftersom Tovas mamma precis fyllt 50 och skulle ha fest där på lördagskvällen.
Festen var otroligt rolig och vi var hemma (bodde i en stuga) vid halv tre-tiden
(ni får massor av bilder från båda dagarna snart)

Igår åkte vi bara hemåt och slappade. Svängde även förbi mina sysslingar som bor i Karlstad på en fika.

Nu har jag precis ätit frukost. Jag har sagt åt mig själv på skarpen att jag måste börja äta frukost varje dag nu. Det är dagens viktigaste mål och jag behöver verkligen det. Dessutom är det ju mysigt att sitta med en macka och en kopp te på morgonen. 

Nu måste jag gå till skolan!
PS. Mitt emot mig sitter Benji (hockeyspelaren från Ungern) som bor här hos David. 
Till frukost äter han en halv burk Nutella med sked, och ett glas juice. 
Nu tappade jag matlusten helt. Fy vad äckligt. Tur att jag redan ätit upp
(han äter en halv burk med sked efter varje middag också....)
DS.


Mmmm..frukost.



Kommentarer
Becca

Ååh! Nutella, gott gott! :D

2009-10-14 @ 19:24:00
URL: http://beccatroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0