mami, min bästa vän

Förutom David, som jag alltid sover med, så är mamma den första och sista jag pratar med om dagarna.
Vi pratar även i telefon kanske sex gånger om dagen.
Hon är som min bästa vän. Jag kan ringa och bara prata, ringa och gråta, skratta eller klaga till henne.
Hon är också den som jag ringer när jag vill ha sällskap hem på natten eller är i behov av goda råd.
Mamma är liksom den första jag tänker på när jag vill ringa och prata med någon. 
Hon är helt enkelt bäst.
Jag älskar henne så otroligt mycket.

den enda bilden jag hittade på denna dator
<3


Kommentarer
mimmi

bästa människorna! i love you

2009-10-05 @ 22:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0