Lördag!

Hej! (typ god morgon)
Igår var jag som sagt på födelsedagsfirandet, det var mycket trevligt. Strax efter tio åkte jag, Carolina, Linnea och Therese till en bar vid Fridhemsplan. Jag drack cola. Fest
Klockan 00 började jag jobba och jobbade till 04.
Höstlov..fredag..ja, ni kan nog lista ut själva att det var proppat med folk som skulle fyllekäka..men det gick bra.

Det kom fram en tjej som skulle beställa:

Tjejen: Hej! Jag ska ha en cheeseburgare UTAN ost! (stolt)
Jag: Eeh..du ska alltså ha en hamburgare?
Tjejen: Ja men precis!! (världens mest blåsta min)

Herregud.. haha. Man får sig iallafall ett gott skratt ibland

David kom in på donken eftersom han jobbade till tre, vi tog sällskap hem till mig och vi vaknade nu vid 12-tiden.

Idag hade jag tänkt att köpa en brun toning, eftersom jag har min egna hårfärg i hårbotten och lite mer rödaktig ton i resten av håret. Ska försöka få det till en jämn, brun färg.

Utöver det ska jag bara ta det lugnt och klockan 23 jobbar jag igen, till 04. Woho!




Kommentarer
Sofie Auinger

Lätt det bästa på länge, med cheeseburgaren.. Haha.

Ses ikv, jobbar också 23-04.

2009-10-31 @ 20:31:45
URL: http://lovingeauinger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0