Kryssning!

Jag och David firar ju två år tillsammans den 22a december och förra året när vi firade ett år så åkte vi till Göteborg vid lucia och hade det underbart.
Det här året tänkte jag tanken att vi kunde ge varandra en mindre juklapp var och istället åka någonstans tillsammans i någon dag.
Kom sedan på att Peter (Linn som jag är barnvakt till, hennes pappa) jobbar med kryssningar så jag frågade honom om vi kunde få någon rabatt på en kryssning. Han är så himla snäll så han fixade att vi åker gratis på en 40-timmars kryssning till Helsningfors den 3e januari. Han har ordnat en hytt för oss båda med fönster, middagsbuffé (inklusive öl, vin) + frukostbuffé, och dessutom mailat förslag på vad man kan göra i Helsingfors under dagen vi är där. Gulligt va? Vi behöver bara betala en middag själva.
Kommer bli så himla mysigt!


Göteborg förra lucia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0