frukost

God morgon
Fan vad mörkt det är ute!! Känns som natt, och jag måste springa iväg till skolan snart för jag börjar åtta. Kommer nog komma lite försent.
Nu kom Benji och satte sig mittemot mig och ska äta frukost också (ni vet han som åt Nutella)
Hatar att äta frukost mittemot honom. Igår när han åt frukost så tog han en stor pizzabit dränkt i ketchup och massvis med glas juice till det. Alltså förlåt men jag kan inte låta bli att äcklas..
Nej nu måste jag sticka. Nu börjar han med sina mackor med fem centimeter tjockt smör och fyra salamibitar på varje liten rostmacka.. och så tuggar han ihop tänderna så hårt att man hör varenda rörelse i munnen..USCH vad taskig jag är, men jag orkar fan inte. Äckligt.
Vi hörs kanske ssnart för jag börjar med webdesign. Puss


Kommentarer
anonym

men oj.. mår du bra?

2009-10-20 @ 18:17:00
mikaela

japp, själv då?

2009-10-21 @ 09:16:02
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0