fredag

Helloj!
Igårnatt mådde jag som ett svin. Jag vaknade till och från till klockan tre när David kom hem.
När han väl kom hem vaknade jag "på riktigt" och insåg att jag badade i mitt eget svett.
När David försökte lyfta på täcket så frös jag arlset av mig, samtidigt som jag frös (=feber på hög nivå?) Det slutade med att jag gick och tog en dusch på tio minuter och sedan somnade jag om och sov till klockan ringde.
När jag väl gick upp var mina ögon helt svullna och jag kände mig helt mör i hela kroppen.
Gick på den första lektionen och sedan ick jag hem och vilade.

Klockan 16-20 hade jag mitt första pass på McDonalds och det gick helt okej faktiskt. Fick en jättesöt tjej som stod bredvid mig de första tre timmarna och sedan fick jag klara mig själv (panik?) det kom folk som skulle beställa hundrafemtio saker och jag blev hur jävla stressad som helst men det gick bra tillslut.
När jag slutade klockan 20 så mötte jag upp Josse på vägen och så åkte vi hem till mig och kollade på sista minuterna av Idol och sedan kom Maja och Julia.
Nu sitter vi hemma hos mig och lyssnar på musik, pimplar vin och snackar skit. Min låtsaspappa Anders blandade en Mojito till oss var.
Hoppas ni har en superbra fredagskväll!

bjuder på den. Skitful, men ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0