försenade bilder.

Min kamera har varit lite dampig så jag har varken kunnat lägga in bilder på någon av Davids datorer eller några va mina här hemma. Nu tog jag ut minneskortet och batteriet och allting ur den, blåste lite och satte in det igen och vips, så funkade det.


Jag och Cassandra. Vi ser nästan lite kära ut, haha.
David skulle bara veta vad vi gör på skoltoaletterna när vi har håltimme..


Lite andra söta människor hemma hos Jocke

Jag och David i bilen på väg till Värmland förra helgen

(fan vad lång tid det tog att ladda upp bildera..inlägget har tagit minst 20 minuter..)

 

 



Kommentarer
Cassandra

Ja David, du får passa dig! Jag och mickan har verkligen något hett på G! ;)

Asså, fan vad FUUUL bild det där var på mig!(den första). USCH!Jag ser ut som en ful liten hund! Kan du inte ta bort den? <3

2009-10-20 @ 19:13:46
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
mikaela

du är jättefin, och nej jag ar inte bort den :) pusspåre

2009-10-20 @ 19:44:28
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0