feel good-sms

Jag brukar radera de flesta smsen jag får (förutom de superviktiga - som inte är många).
Så min inkorg i mobilen består för det mesta av feel good-sms som jag alltid sparar och brukar ta upp och kolla på ibland!
Några exempel:
"God morgon! 21 månader!! Älskar dig mest mest mest :D" /David
"Fittanus vad jag saknar dig! <3" /Tova
"Vill bara säga att du är bäst ;) Älskar dig :*" /Mami

"Puss!" /Papi (okej, lite tråkigt, men väldigt betydelsefullt för mig eftersom det var första gången pappa skrev puss till mig..han är ju en vuxen karl liksom..)
"Du är alldeles underbar!!! I love you :*" /David
"Jaha okej :) vad du är duktig min lilla flicka <3" /Cassie

Ja, i fattar..
Gör ni också så?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0