tjofaderittan

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta strumpbyxor, Davids stora tröja
Vad använder du just nu för skor: Beiga, gossiga vinterskor
Favoritfärg på kläder: Svart


Senaste person som
Sov i din säng:
David och jag
Du pratade med: Maria & Matilda
Du delade en drink med: Tar egna :)
Du gick på bio med: David
Du gick på stan med: David också
Skällde på dig: Vet inte, mamma kanske. Fast hon skäller av kärlek

Senaste
Film du såg: Flickan som lekte med elden
Mat du åt: Pastasallad
Kram: Linn
Puss: David
Fest: I Munkfors
Känslan: Lite rastlöshet
Ilska: Hmm..minns inte när jag var arg senast
Resa: Rhodos
Glädje: Jag är glad!
Dröm: Kommer inte ihåg
Boken du läste: Ett öga rött
Personen du träffade: David kom hem nu
Personen du pratade i telefon med: Tova
Personen du fick sms av: David
Gången du åt en 7-eleven korv: Haha, aldrig hänt faktiskt
Gången du var utomhus: kanske 20 minuter sedan
Gången du sov: 9 timmar sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg
Saken du köpte:
Cigg

Om mig

Namn: Mikaela
Ålder: 19
Smeknamn: Mickan, Pluppen, älskling
Syskon: Två halvsystrar, en halvbror
Sysselsättning: plugg, jobb, simtränare, barnvakt, vänner
Bra egenskaper: Har en liten gnutta humor
Dåliga egenskaper: Kort stubin ibland, haha 
Linje/klass: Sam-ekonomi, Blackebergs gymnasium
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 38


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0