PMS? Ja

Efter att ha haft mig som flickvän i snart två år så märker jag att David verkligen börjar lära sig om mina PMS-attacker som uppstår lite då och då. Exempelvis:

(några månader sedan)
David säger något, antagligen något lite halvtaskigt skämt eller så och jag svarar "håll käften" (jag vet, jättefult av mig att säga så, men det bara flög ur mig..tjejer, ni vet hur det är..)
David: Har du mens?
Jag: mm
David: Jaha okej, så det är nu jag inte ska ta åt mig?

Sedan igår

Jag: vänta, ska byta tampong..
David: Jaha, det är därför du är så lättirriterad..

Är ni likadana?


David och jag i mina bästa dagar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0