Helgen + Måndag

God kväll!
Det var länge sedan!
I helgen har jag gjort lite allt möjligt:
Fredag:
Åt middag hos David och Cassandra var där också! Vi var runt 12 personer. Senare kom Jombe och Tess också och efter middagen drog jag, David, Cassie och Jombe ut för att fira Sami, en av Davids kompisar som fyllde år i torsdags. Först gick vi till Sogni, sedan till Collage.
Lördag:
Jobbade 11.30-16. Köpte med mig tacos på vägen hem som jag och David fiade iordning. Sedan cyklade vi ner och hyrde film. Eller det blev CSI NY-boxen, he. Och drog igenom en 5 avsnitt kanske. Efter det var det bedtime
Söndag:
Plugg hela långa dagen, usch vad svårt det var men nu är man äntligen klar
Idag:
Gick i skolan till tvåtiden, åkte sedan hem till farmor och farfar och fikade eftersom farfar fyller år idag.
Sedan mötte jag upp David och åkte till Vällingby. La undan en klänning jag ska köpa imorgon (till glitter och glamour, jiha) och sedan käkade vi och gick på bio. Vi såg Luftslottet som sprängdes, den var faktiskt riktigt bra! Men jag tror nog att jag tycker de anddra filmerna var bättre. Denna innehöll lite för mycket snack.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0