feel good-sms

Det är dags för lite feel good-sms igen tycker jag! (antagligen en hel drös av David, haha)

God morgon min lilla älskling (David)

Älskar dig bästis :) (Tova)

D<3M (David)

SM-GULD! (Pappa)

Nu gjorde du mig jävligt GLAD! :D iiiiiih! :D :D vi ska vara helt galna! :D (Cassandra)

ville ta en kopp kaffe hos dig och skjutsa dig till skolan efteråt (Krille)

Ah vad kul :) jag älskar dig supermycket min lilla älskling! Puss (David)

Vad bra hjärtat :) älskar dig du är bäst :* (Mamma)

Du är det bästa jag vet :) älskar dig (David)

Du är så söt Mickan :) jag skulle bara vilja krama dig superhårt :* puss (David)

Sa ju det, haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0