torsdag

Oj, vad dagarna rullar på. Snart är det till och med sommarlov. Härligt alltså!
Idag är det jättefint väder och dum som jag är så försov jag mig till den enda lektionen jag hade. Ni vet när alarmet på mobilen ringer, man tar tag i mobilen, stänger av alarmet och ska "vila" lite till bara. Sedan vaknar man när man börjar, eller redan har börjat. Fan, hatar det.
Idag ska jag iallafall färga min utväxt och försöka komma ut lite i solen. Sedan somsagt simtränare & födelsedagsmiddag.

Igårkväll kom Tigger in med en mus. Fyfan vad äckligt det var alltså. Och musen var så söt. Den var inte riktigt död heller, men nästan. Så Anders fick döda den och Tigger var jättestolt över att han räddat den, medans jag tyckte musen var så söt. Började nästan gråta. Musmördare! jag ville inte pussa på Tigger efter att han hade kladdat runt med den. Usch

kolla vad söt den var! Åh


Kommentarer
Cassandra

Mickan, du är konstig!

2009-05-07 @ 19:45:39
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0