tisdag

Hej!
Igårkväll var jag, David, Jombe, Ian och Engel först hemma hos Ian och sedan på Kristofferskolans studentskiva.
Det var jätteroligt faktiskt, riktigt lyckat. Vid halv tre delade vi på en taxi hem. Ja, de som inte stannade kvar med sina strul förståss. Eller mammor kanske. (vet att ingen fattar dedär, det var något vi skämtade om igår..)
Så imorse började jag klockan 10 med spanska. Helt segt och bakisdegigt. Jiha
Sedan lunch. Alltid som packade sardiner i dendär jäkla matsalen på onsdagar.
Lärarna är lika dåliga varje år på att lägga bra mattider.
Sedan framkallade jag lite foton, eller det blev tre stycken.
Therese hjälpte mig. Tack tack tack (jag tycker det är svårt och tråkigt)
Efter det hade vi historia och svenska. Vi jobbade på våra arbeten. Så jävla tråkigt så jag dör. Inlämnat ska det vara imorgon. Har lite kvar, måste bli färdig ikväll. Kommer inte finnas så mycket tid imorgon. Jag vill bränna upp skolan.

Imorgon har jag en lektion, sedan ska jag vara simtränare och efter det är det middag för Davids mamma Maria som fyller år imorn!

jag gillar skolan........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0