lite kul

Hittade denna hos min vän Sandra.
Har ändå inget bättre för mig just nu

Var ligger din mobil när du sover?

Någonstans bredvid mig

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?

Aldrig

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?

jag känner mig halvt handikappad

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?

Jadå

Hur många samtalsminuter har du ringt?

92:59:17 (herregud, jag har inte ens haft mobilen i ett år...)

Hur många mobiler har du haft det senaste året?

2

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?

Nej

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?

Godnatt hjärtat. Vi hörs imorgon. Puss

Vad står de i det senaste skickade sms:et?

Jag älskar dig!!! :*.

Vem är överst listan över missade samtal?

David

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?

Tova

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?

Mamma

Har du som bakgrundsbild?

Pussbild på mig och David

Hur mkt batteri har du?

89%

Vem är 8 på din kontaktlista?

Anders tv4 (producenten från när jag var med på barnsjukhuset, haha)
Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?

Gabbi spetta

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?

Mikaela

Den bästa låten på din mobil?

Har inga låtar på den.

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?

En bild på Sudde, katten som vi var kattvakter till i helgen

Hur mkt är klockan när du gör detta?

13:04


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0