igår: simning, top shop, studio 08, spy bar

Hej!
Hade en riktigt lyckad kväll igår!
Började med att jag var simtränare som jag alltid är på torsdagar. Jag och chefstränaren tränar gruppen tillsammans vanligtvis, men igår fick jag träna dem själv eftersom han skulle bort. Åh, så himla roligt att göra något man verkligen brinner för och vet att man är bra på!
Medan jag tränade dem så gymmade David i samma byggnad, och sedan kom han ner till mig i simhallen och så åkte vi hem till mig.
Jag gjorde mig iordning och vid åtta åkte vi iväg. David åkte hem och jag mötte upp underbara klasskompisar för att påbörja kvällen.
Först gick vi till Zouk-gallerian där top shop stod för kvällen. De hade 25% rabatt på allting eftersom de ska stänga. Det var hur mycket folk som helst och bra musik!
Sedan åkte vi till studio 08 och tog några glas och vid halv tolv begav vi oss mot spy bar.
Kvällen var hur lyckad som helst! Fick även det bästa avslutet: nattbussen rullade in precis när vi kom till busshållsplatsen. Snacka om röta! ha.
Lite bilder som Jenny tog med sin mobilkamera kommer sen!


Kommentarer
maja

Ja! Sjukt rolig kväll :D

2009-05-15 @ 17:21:54
jenny

nää dom ska inte stänga :)

2009-05-15 @ 23:12:21
liza

wohooo det var en riktigt bra kväll! mihihihi

2009-05-17 @ 14:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0