?!

Hela denna vecka har varit skit med jämna mellarum.
Så fort jag har varit glad så har det alltid kommit någonting som dragit ner mig igen. Och allt har med skolan att göra.
Nu när jag äntligen kommit hem och pustat ut inför en rolig helg så ringer min mentor mig.
- Mikaela, du vet väl det där provet du missade förut? (det var typ fem månader sedan) Det ska du göra på måndag!
- Va? Jag har ju redan lämnat in min historiabok. Jag har ju inte ens något att plugga på, och dessutom på två dagar, jag orkar inte det.
- Nehe, vad ska vi göra då? Jag måste ha det här provet som underlag för betygssättningen
- Men jag bryter ihop snart, jag orkar inte mer. Sänk mitt betyg då
- Nej men det vill jag inte..
- Nehe, men jag orkar iallafall inte
- Vi pratar om det på måndag

AAAH. Jag blir galen. Ringer till mamma för att förhoppningsvis få lite feedback. Vad säger hon då?
- Plugga mer och festa mindre

What? Jag festar bara på fre/lör och det är väl inte bara mer än rätt att man ska få ha ledigt från skolan två dagar i veckan? Vad fan är helgen annars till för?

Så jävla trött på allt


Kommentarer
Tova

Det var typ det sjukaste jag hört! Han kan ju inte komma två dagar innan (dessutom på en fredag) och säga att du ska göra ett prov på måndag! Funkar inte. Visserligen är din madre klok men jag säger festa mer och plugga mindre! Och tagga inför imorn sötpaj! :D



Älskipälski

2009-05-29 @ 16:02:50
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/
mikaela

eller hur. Schysst att göra det på en fredagseftermiddag..blä.

Dessutom har jag ju ingen jävla bok?! Åh. Suck på skolan.

Ringer dig snart.

Kyss på rumpan

2009-05-29 @ 16:27:55
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
maja

hörde det från jenkan! blä, skolan suger!

sådär säger min mamma med, jippi!



PUSS<3

2009-05-29 @ 17:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0