Torsdag

Hej!
Idag har jag inte haft någon lektion alls.
Jag vakande vid 9 av ett jävla bankandes uppifrån taket som de håller på att lägga om, men jag klagar inte.
Vid halv elva åkte jag upp till Vällingby och köpte hårfärg och gick runt och kollade lite.
Sedan försökte jag plugga, vilket inte gick/går så bra. Fan, att det ska vara så svårt att pränta in i skallen.
Varför kommer man inte ihåg allt efter att man läst det en eller två gånger? Pissplugg
Jag åkte till David runt fem och vi åt middag och sedan åkte han iväg på hockey (han har börjat spela lite smått igen, i gubblag typ) och jag satte mig och kollade på Sveriges Värsta Bilförare. Ni som inte såg på det, missade något bra. Det var final idag.
Efter det färgade jag utväxten och nu ligger jag i sängen!
Ska plugga liite till. Har en stark magkänsla av att ett IG smyger sig på..fan


Ser ni krypet? Äckligt.
Jag mosade den i förrgår, om ni ville veta
David har typ ett zoo i sin källare.
Kanske ska börja ta betalt för att gå in och kolla på  djur här?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0