tisdag

Hej!
Idag hade jag bara en lektion, spanska.
Sedan åt vi lunch i skolan och efter det åkte jag hemåt.
Nu har jag suttit och fixat på min och Cassandras Powerpoint i engelskan och ska vila lite snart, är supertrött!
Och fyfan vilket äckligt väder det är ute, jag hatar när det blåser! Höll på att blåsa bort på väg till skolan imorse.
Ska möta upp David lite senare. Ikväll är det Den rätta för Rosing (så jävla patetiskt program, men jag kan inte låta bli att kolla) och sedan Deserate Housewives!
Jag skulle verkligen behöva plugga historia...


Kommentarer
alex

jag håller me dig om rosing hahaha måste vara ett av de löjligaste program jag sett.. haha hoppas allt är bra me dig vännen <3

2009-03-24 @ 22:00:22
URL: http://thatgirla.blogg.se/
josefin

har tyvärr missat rosings program. tror den kan vara rolig att se.. haha :-)

2009-03-25 @ 08:54:05
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0