slutkörd

Hejsan!
Imorse körde vi Shradha till Arlanda så nu är hon hemma i London igen.
Jag är  helt slut efter den här veckan. Helt kaputt.
Vi har varit på Cybertown (kom 4a och var bäst av tjejerna, woho), hade folk hos mig i onsdagskväll, var simtränare i torsdags och igår var de i vår skola, sedan hade vi middag här hemma med Davids familj och sedan var vi på fest.
Så nu är jag skittrött. Det är faktiskt jävligt ansträngande att först gå i skolan och sedan hålla igång hela kvällarna för att anstränga sig så de ska ha roligt den veckan de är här. Men nu är det över. Nu får jag äntligen kolla på tv på kvällen igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0