onsdag

Hej!
Imorse vaknade jag som vanligt av att David skulle gå till jobbet, men jag var helt förvirrad och frågade vart fan han skulle. Jag trodde det var helg. Tyvärr var det inte det, som vi alla vet. Men i övermorgon, då jävlar! Då är det fredag.Och historiaprov, och engelskaredovisning..men annars älskar jag fredagar, javisst. Jävla pisskola.
Hade skola från 10 till 4 idag, fest.
Sedan åkte jag hem och lyssnade på allt kraschande och bankande från gubbarna som lägger om mitt tak.
Jag lagade även den mest komplicerade middagen jag någonsin gjort, till mig och David. Anders är borta i Göteborg och mamma var funktionär på en simtävling.
Gjorde iallafall pasta med en pastasås med massor av saker i. Den blev faktiskt god!
Nu på kvällen har jag bara kollat på tv och varit allmänt slö.
puss

Älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0