måndag

Hej. Jag orkar egentligen inte blogga just nu för jag är inte på vidare bra humör efter vissa diskussioer under kvällens gång. Men jag har lovat några vänner att blogga minst en gång om dagen, så nu publicerar jag ett litet inlägg iallafall.
Idag vaknade jag klockan 10 och trodde att det var söndag. En minut senare kom jag på att det var måndag och att jag började för två timmar sedan. Jippi, typiskt mig.
Jag gik till skolan och hade engelska, sedan åt jag lunch med tjejerna och åkte hem en snabbis innan jag stack iväg igen ör att vara barnvakt till Linnsan. Jag stannade där till klockan 7, så jag åkte hem till David.
Har bara kollat på tv och inte pluggat spanska, som jag borde gjort.

i fredags hos Maja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0