intresserad av att köpa kläder?


Kjol från H&M. Använd en gång.
Storlek 36

Randig tröja från Zara.
Storlek S

Linne från Indiska. Använd en gång.
Storlek 36

Randig tröja från Boomerang.
Storlek M

Väldigt kort (men snygg) kjol
Storlek M

Kjol från H&M.
Har klippt bort lappen, men det är storlek 36

Linne från Åhlens.
Storlek XS (fast ganska stor i storleken)

Jeans från Mango.
Storlek 36

Dieseljeans
Storlek 26/32

Min favorit. Så jävla snygg!
Köpte den i London och det var så lång kö att jag inte hann prova, och den passar tyvärr inte.
Storlek 36, men mindre än så. Passar nog någon som har storlek 34 i vanliga fall

Maila mig på [email protected]
Det kommer troligtvis mer sen.


Kommentarer
Victoria

Var du också i London på lovet??:D

Kommer den sista klänningen från Primark;)? .. jag gjorde samma misstag som du haha:P

2009-03-05 @ 15:54:58
Victoria

Var du också i London på lovet??:D

Kommer den sista klänningen från Primark;)? .. jag gjorde samma misstag som du haha:P

2009-03-05 @ 15:55:24
URL: http://victoire.blogg.se/
Joanna

hur mkt buder du för klänningen? (;

2009-03-10 @ 13:41:37
URL: http://jooannas.blogg.se/
Pow

Hej tjejen!

Har du sålt klänningen än? Grymt fin! Nyfiken på vad den kostar om den fortfarande finns kvar:)



Hoppas allt är väl.



/Paula

2009-03-12 @ 16:04:36
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0