fullt upp

Nejmen hallå i stugorna.
Fan vad länge sedan det var jag bloggade. Anledningen är att jag har min engelska student här nu och tiden till eget intresse bli väldigt knapp.
För en väldigt kort och snabb resumé så kan jag berätta att hon kom i lördags. Vi åkte hem till mig, åt middag med mamma, Anders och David och efter det åkte vi till Jocke i Vällingby. Där var krille, jag och min tjej, Cassandra och hennes tjej och Wille (kompis från skolan) och hans tjej. När jag säger tjej så menar jag tjejerna som kommit från London för att bo hos oss nu. inga flickvänner eller så. Vi förade där och sedan åkte vi till en 20årsfest i Skälby. det var askul!
På söndagen var jag bakis som ett as men jag var fortfarande tvungen att gå upp halv elva för att ta med Shradha (min tjej) in till stan fför att gå runt i Gamla Stan med alla andra svenskar och engelsmän.
Vi var klara runt halv sex då jag och Shradha åkte hem till David och åt middag med hans familj. Sedan kom mamma och hämtade oss och så åkte vi hem och sov.
Igår började hon praktisera i Norra Ängby-skola, det gick bra. På kvällen var vi 30 personer som åt på en tapas-restaurang vid Fridhemsplan.
Ikväll ska vi på ett kort möte i min skola, sedan ska vi på Cybertown, woho. Jag är sämst på det och mitt hår lyser. Jippi. Men det ska bli kul iallafall. David ska också med.
Imorgon ska vi vara 12 stycken här hemma på kvällen och ha det trevligt, på torsdag har vi inga planer än, men på fredag är det fest. Sliten vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0