fredag

Hej alla snyggingar.
Äntligen fredag, eller hur?
Idag hade jag svenska klockan 8.30. Fyfan vad trött och otaggad jag var. Ville bara hem och gosa ner mig i sängen igen.
Men jag stog ut eftersom jag fick veta att de två nästa lektionerna var till för läxor, ja, vi fick gå direkt.
Så vi slutade ungefär kvart över tio.
Halv elva gick vi och åt lunch och sedan bar det av hemåt.

Ikväll ska jag somsagt till Johanna.
Ska gå utanför dörren om tre timmar, så jag ska snart börja göra mig iordning.
Fan vad jag behöver en dusch. Jag känner mig så jävla äcklig.
Det känns som att mitt hår är smör och hela jag luktar svett. Även fast det faktiskt inte är så. Men ni vet, så som man känner sig ibland. Det blir en riktigt uppiffning till ikväll. Då blir jag snygg, kan jag lova.
In i dimman


Kommentarer
maja

haha, IN I DIMMAN!

2009-03-06 @ 16:49:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0