fre, lör, sön, mån..

Haha shit, vad kass jag är på att blogga.
Typ sämst i världen. Förlåt. Ska bli bättre
I fredags hade vi skoj som fan.
Var först hemma hos Johanna, drack drinkar och blev glad i hatten. Sedan tog jag fel buss och efter det väntade jag på bussen i typ 20 minuter. Det var skitkul. Kvällens höjdpunkt.
Tillslut träffade jag iallafall Tova och vi åkte in till Ego.
Det var inte så mycket folk där till en början, men det kom fler och fler och tillslut var det fullproppat.
En kille trodde att jag och Tova var lesbiska. Ja, kanske det. Vem vet..
Lagom till vi skulle dra oss hemåt så fick jag en hejddundrans feber och jag funderade seriöst på att steka något till fyllekäk på min panna.

I lördags så tog jag det lugnt på dagen. Jag hade feber och mådde inte speciellt bra.
På kvällen var jag och David barnvakt till Linnsan.
Vi åt lasagne och kollade på barnprogram. Sedan nattade vi Linn och efter det kollade jag och David på melodifestivalen (hatar Uggla-tjejen) och en film. Vi åkte hem till David runt halv ett.

I söndags skulle jag gå till affären en snabbis och märkte då att jag inte hittade mitt bankomatkort.
Jag letade som en jävla dåre, men hittade inte mitt fina, blå kort.
Jag ringde mamma och bad henne leta hemma, men där var det minsann inte heller.
När jag letat tillräckligt länge så ringde jag och spärrade det.
Senare på kvällen när jag och David skulle åka hem till mig så skulle jag läsa min bok på spårvägnen.
Och vad tror ni inte ligger mellan sidorna i min bok?! Det där jävla, blåa kortet som inte var så fint i mina ögon längre.
Nu får jag vara utan kort tills i slutet av veckan bara för det. Känner mig handikappad.

Idag var jag i skolan från 8 till 12 och sedan åkte jag hem och påbörjade en städning av mitt rum. Men fyfan vad tråkigt det är. Kollade på tv, läste bloggar och sjöng med hög musik. Ja, jättemycket gjort fick jag.
Sedan åkte jag och solade och efter det mötte jag upp David.
Vi har ätit kyckling och kollat på tv. 2½ men, scharterhjältar och nyss spårlöst.

De läckra lebbarna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0