Fotouppgifter

Jag har några fotouppgifter tills imorn som jag skickade in ikväll
Foto är min enda lektion imorgon, 9.30-10.50.
Det ska bli roligt, för jag gillar faktiskt när vi har redovisning och går igenom och kollar på allas digitala bilder.
Vissa har så himla fina bilder!
Sedan kanske jag äter lunch i skolan, det beror på.
Såg nyss att det ska bli korv..korv..skolans ostgratinerade korv..mums.
Hoppas det finns lite rester kvar från dagens falafel!
Här är mina bilder.
Uppgifterna var:
1) djur (i färg)
Det blev såklart denna fina som jag tagit på min älskade Tigger

2) porträtt (svartvit)
David blev modell

3) Skrot (i färg)
Hade lite svårt att förstå vad som menades med skrot..men det fick bli så här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0