Äntligen fredag..eller?

God morgon på er.
Det var längesen jag var uppe såhär tidigt, och jag behöver egentligen inte sitta uppe just nu.
Men jag har historiaprov idag och kände att jag behövde gå upp tidigare och plugga lite till. Usch.
Än så länge känns det inte som fredag för min del.
Har engelskaredovisning och historiaprov på listan.
Men efter det kommer det kännas så himla skönt!
Ikväll ska jag hem till Maja med massa annat skönt folk och sedan ska vi ut!

Jag för två minuter sedan.
Juste, jag färgade ju håret igår också!


Kommentarer
Cassandra

Jag tyckte väl att det var något anorlunda med ditt hår! :P

2009-03-27 @ 20:10:10
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0