torsdag

Godmorgon!
Igår var jag i skolan hela dagen och sedan följde jag med David som klippte sig i stan.
Efter det åkte vi till st:Eriksplan och tog några glas med bland annat Lorentz som nyss kommit hem från Tyskland efter 2,5 månader. Vi var ungefär tio personer och det var väldigt tevligt.
Runt halv ett var jag och David hemma hos mig igen, trötta!

Idag är jag ledig, men måste dock plugga som ett as inför historiaprovet imorgon.
Igår när david klippte sig så frågade jag hans frisör hur han tyckte att jag skulle gå till väga om jag ville färga mitt hår en aning mörkare. jag måste nämligen göra det, mitt hår orkar inte med att vara så här blont så länge till, det går av..
Han rekomenderade att jag skulle göra det hos en frisör, men att jag kunde testa att tona håret, vilket ja nog ska göra idag. Om det blir fult så går det ju alltid bort efter ett antal tvättar..
Nu ska jga dricka upp mitt glas med saft och sedan dra mig iväg till Vällingby!
Puss sålänge


finaste människan i världen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0