gårdagens...

  • Roligaste: Hela kvällen!
  • Äckligaste: Vi gick in på McDonalds för att fråga om vägen till Tcentralen. Vi satte oss vid ett bord där det stod kvar en bricka. Någon hade bara ätit tre tuggor av sin hamburgare och hälften av sina pommes frites. Jag började äta av hamburgaren och Tova åt upp pommes fritsen. Riktigt äckligt men väldigt gott!
  • Jobbigaste: att komma hem. Tunnelbanan borde gå dygnet runt varje dag!?
  • Tårar: Dom rann ner för mina, Tovas och många andras kinder när jag höll ett improvicerat tal för min bästa vän på hennes mottagning
  • Konstigaste: Att jag hittade min klasskompis Niklas sittandes i en kundvagn körd av hans kompis Felix på vägen hem. Vad är oddsen på det? Och varför? Fast det är i och för sig typiskt honom. Haha
  • Godaste: Tovas mormors kakor!
  • Fullaste: Hon som också skulle vara det.. TOVA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0