i fredags

Nu har jag landat hemma hos Tova med ett glas vin framför filmen om Anna Nicole Smith. Emma är också här!
I fredags var vi förresten ute, jag, David, Tova och Ian. Innan dess var vi hemma hos mig på en jättetrevlig middag med lite annat folk.
Vi gick till Blue moon bar och där stannade vi till ungefär två. Vi drack härliga drinkar och det blev mycket dans! Sedan mötte vi upp tre till och gick hem till David och det slutade med att jag kom i säng halv nio..snacka om att jag var sliten igår.
Bilder från fredagen:






middagen hos mig








och ute..som ni ser hade vi pusskalas också. Mysigt värre!
från efterfesten har jag inga bilder, haha



Kommentarer
S

haha, kanske lika bra det... det var i alla fall kul att få se hur ni har det där i davids fina hus. kram!

2009-07-20 @ 11:00:53
Mikaela

hehe japp, nu vet du hur vi har det här hemma :)

2009-07-20 @ 11:40:31
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0