will you stay, or will you run away?

Ja, jag älskar Whitney Houstons röst och låtar. Jag tröttnar nog aldrig.

Sitter med färg i håret som kliar sönder. Allt hår kanske faller av när jag tvättar bort det, vem vet? Då blir jag nog snygg.

Kom hem från David för någon timme sedan, eller så.
Vilket jävla väder. Jag höll på att halka ungefär sjutton gånger, jag blev dyblöt om fötterna och jag var så irriterad att jag bara ville gråta. Allt gick fel.
Som grädde på moset så kände mamma för att slå en pling just då och säga att Anders blivit sjuk, och att vi inte kan vara hemma hos mig innan Fredrikas och Vickans fest ikväll.
Yes
Jippie
Suveränt...............inte.
Fick skicka iväg mass-sms och ringa x antal samtal innan det äntligen löste sig.
När jag kom hem så hade mamma köpt cola light och chokladboll till mig.
Dessutom kommer hon skjutsa mig till Brommaplan sedan.
Hon fick dåligt samvete, även fast det inte är hennes fel att Anders är sjuk.
"Jag vill ju känna att jag gör någonting bra iallafall"
Mamma, allt du gör är bra. Du är bäst. Jag älskar dig.

Nu pep klockan.
Ska ta bort färgen.
Håll en, eller helst båda, tummarna för mig att jag inte blir flint.
Hörs snart, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0