Sovdags

Hej igen!
Kollade på filmen som jag nämnde och jag tror faktiskt inte att jag sett den innan.
Om jag har det, så var det inget jag hade lagt på minnet iallafall. Men den var bra!
Nu ska jag lägga mig bredvid David som redan sover.
Ikväll kanske det är dags för hämnd för min del?
Lite vända-sig-klumpigt och hosta-i-örat?
Nej, jag ska inte vara taskig. Han är faktiskt söt när han sover.
Imorgon börjar jag 09.10 och slutar 13.15.
På eftermiddagen följer jag antingen med några vänner på bio, eller så åker jag hem och tar det lugnt.
För på kvällen kanske det hittas på någonting!! Man vet aldrig med mig. Kan lika gärna bli filmkväll. Det får ni reda på imorgon!
Vi hörs då!

Snygg bild jag hittade på facebook på mig och Tova.
Den stora frågan är vad fan vi håller på med?


Kommentarer
twinker

haaha ni verkar ha det kul iaf :)

2009-01-09 @ 10:47:53
Tova

grottmänniskodansen? mongodansen? nykterdansen?



Nä men vi är otroligt söta och JA vi hade kul :D

<3<3<33

2009-01-10 @ 16:33:09
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0