onsdag, studiedag

Hej!
Idag är jag ledig!
Jag gick upp kvart över nio och åkte hem från David.
Sedan dess har jag kollat på tv och tagit det lugnt.
Måste plugga historia (inlämning på fredag), men jag är jävligt trögfattad. Någon som är bra på ryska revolutionen?
Ska snart ta en dusch och lite senare ska jag sola och möta upp David efter jobbet.

Juste. Glömde säga att jag och David var på bio i förrgår. Ni vet, när jag nämnde att jag hade så mycket spanska att plugga?
Precis efter det kom David hit och jag kände bara hur tråkigt det skulle bli att sitta hemma och plugga spanska hela kvällen, så vi stack iväg på bio direkt. (plggade spanskan på bussen på väg till bion och på natten när vi kom hem)
Vi kollade på Wallander - hämnden. Jättebra! Tror nog att jag tycker det var den bästa Wallanderfilmen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0