myskväll, igen.

Både igårkväll och nu ikväll har jag och David bara myst.
Väldigt skönt att bara ta det lugn och vila upp sig tycker jag.
Jag har hittat lite fler bilder från nyår, men har problem med att ladda upp dem.
Jag och bilduppladdningen kommer icke överens. Tråkigt. Ska försöka snart igen!
Imorgon ska nog jag och David till stan och kolla om det finns något att fynda på rean. Fast rea är egentligen inte så roligt. Proppfullt med folk, långa köer och kläder som ligger över bord och golv. Men men..
På kvällen så ska vi fira Samuel som fyller 23 år på söndag. Det kommer hit en del ungdomar, men också vuxna på middag! Det kommer nog bli riktigt roligt!
Vi hörs imorgon, nu ska vi sova.
Pusshej leverpastej

sötaste paret


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0