måndag

Hej!
Igår tog jag och David det lugnt.
Vi beställde hem mat från pizzerian och sov hemma hos mig.
Kollade på Mean Girls gjorde vi också!
Det är en sådan film som man kan kolla på med jämna mellanrum. Väldigt bra tycker jag!

Idag vaknade jag klockan 11 och åkte till Solna Centrum med Tova.
Jag hittade en tröja från MQ och en halsduk från Vero Moda.
Sedan åkte jag hem till David. (Fy fan vad kallt det är ute!!)
Han kommer hem om typ 40 minuter och klockan 7 är det middag här hos honom. Vi blir typ 20 personer.
Puss!




Kommentarer
Anonym

kan du inte lägga in bilder på det du köpte? (: kram

2009-01-05 @ 21:23:38
josefin

Nu behöver jag eran hjälp alla läsare, efter att månad efter månad sätt ut som en 14åring vill jag nu göra om mig lite, fixa kanske lite ny klädstil, sminka mig på annat sätt, fixa frisyren. Jag vet faktiskt inte vad, det är nu jag behöver eran hjälp. Jag är trött att seut som en 14åring, vad tror ni skulle kunna göra så att jag såg ut att vara lite äldre, (alltså i min riktiga ålder 18, snart 19) ? Vet ni något tips på hur man sminkar sig äldre/yngre, gör något med frissyren, klipper sig på ett visst sätt o.sv? Lassa på med förslag! :-)

2009-01-05 @ 21:42:26
URL: http://stendahl.blogg.se/
mikaela

jag ska absolut lägga upp bilder!

Jag gör det så fort jag har hämtat kameran hemma eller tagit kort på något annat sätt!

Kul att du vill se!

Puss

2009-01-06 @ 01:08:03
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0