lite frågor

Vad heter du?
Mikaela Linnéa Holm Larsson

 

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Blåa, mjukisar

 

Vad gjorde du igår kväll?
Åt middag och kollade på tv.

Vad var det sista du åt?
Lasagne

Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt och snöigt

Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Mami

Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Utseendet antar jag, det är det första man ser

Favoritdryck, alkoholbaserad?
Cider eller vin

Favoritsport?
Simning

Vad har du för hårfärg?
Blond

Vad har du för ögonfärg?
Blå

Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång

Antal syskon och deras ålder?
Sofia 10, Elin 7, Anton 2 (Niklas 16, skulle fyllt 17 i September 09)

Favoritmånad?
April är mysig. Annnars någon av sommarmånaderna. Juli kanske

Favoritmat?
Ceasarsallad, mums

Favoritdag i veckan?
Fredag

Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Nej, men för upptagen

Sommar eller vinter?
Sommar

Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande

Choklad- eller vaniljglass?
Vanilj

Hur bor du och med vem/vilka?
Jag bor hos David de flesta dagarna i veckan, sover hemma hos mig ca en eller två gånger i veckan, och då är David här också såklart.

Vad läser du för böcker?
Just nu läser jag Gossip Girl

Hur ser din musmatta ut?
Röd med jordgbbar på

Favorit data/tvspel?
Tetris, haha

Kan du nudda din näsa med tungan?
Nej

Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej

Är du romantisk?
Ja, när jag känner för att vara det

Skulle du själv säga att du är lycklig?
JA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0