gott nytt år!

Hej allesammans!
Jag är lite seg av mig att önska er ett gott nytt år, men bättre sent än aldrig.
Hade ni en bra nyårskväll?
Min kväll var jättelyckad.
Jag hade ordnat så att jag och David hade en middag hos honom för våra närmsta vänner.
Jag stod och lagade mat sedan klockan ett, men det var det verkligen värt! Vi var tio personer, alldeles lagom tycker jag.
Åt god middag och drack bål och egen medtagen dricka.
Sedan vid tio delade vi upp oss i tre gäng och åkte till olika ställen.
Jag, David, Jombe och Tess åkte till Davids bror Marcus flickväns barndomshus där de alltid har nyårsfest. Där firade vi tolvslaget och sedan runt halv två tog vi en taxi till en annan fest.
Vi kom hem klockan fyra efter en lång promenad oh en mycket lyckad kväll!
Bilder kommer sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0