gnällig

Jo, när jag har min period i månaden så är jag jävligt gnällig och kan bli arg eller börja böla för vad som helst.
Känner ni igen er, tjejer?
För några dagar sedan hade jag världens gnälldag.
David hade varit och tränat och jag var hemma.
David ringde mig efter gymmet och sa "ska vi sova hos mig eller dig ikväll? Jag kan komma nu", och jag svarar "äsch, vi kan sova hos dig".
Sedan när vi lägger på så kommer jag på att jag vill sova hemma.
Jag blev galen och sprang omkring hemma och grät och var förtvivlad.
Ringde David och skrek och gnällde att han skulle komma hit istället.
Det enda han sa va "Jag visste att du skulle ändra dig och ringa upp inom fem minuter.."
Bra att han känner mig iallafall. Han känner nog mig bättre än jag känner mig själv. Ha!
När vi väl möts den dagen så har han köpt detta:

En kexchoklad för att jag gillar choklad och ett vykort med en katt som ser ut som Tigger.
Gulligt va?


Kommentarer
sara

Det kortet har jag också fått för länge sedan... Vad gulligt av honom!



Och ja, jag känner igen mig. Stackars Johan som knappt vet vad han ska göra ibland...

2009-01-08 @ 20:59:07
URL: http://smuppra.blogg.se/
Anonym

naw, vilket söt pojkvän du har!

2009-01-08 @ 23:03:05
mikaela

Ja, jag har en jättesöt pojkvän :)

2009-01-08 @ 23:42:38
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0