En ganska tråkig fredag

Hej.
Hej.
Hej.
Jag har skittråkigt. Fast det är ändå skönt med helg. Jag ska fan inte klaga.
Idag hade jag svenska halv 9, sedan engelska och historia.
Debatten sköts fram (igen) tills på måndag. Lite skönt det, annars hade vi fått göra den efter skolan idag.
sedan jag kom hem har jag gjort...igenting.
Ska möta David sedan. Ni vet, som jag brukar.
Ikväll verkar det inte hända något heller.
Ska väl äta middag hemma hos David och sedan kolla på Let's Dance.
David somnar alltid efter middagen, han går ju upp så tidigt varje morgon och jobbar i typ tio timmar, så det är inte så konstigt.
Snart börjar iallafall Top Model, repris jag vet, men kul ändå. Man kommer ju inte ihåg varje avsnitt ordagrant.


Kommentarer
maja

mera blogg!!!!!!!!!!

2009-01-18 @ 19:36:51
URL: http://hufflepuff.blogg.se/
mikaela

okej okej! de kommer :D

2009-01-18 @ 22:47:20
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0