Dagens! (ni gillar dagens, va?)

Dagens outfit:

Stickad, kortärmad kofta. Ganska söt, men mest skön


I skolan hade ja svarta jeans, men här kommer det jag har på mig nu (mycket snyggare, mycket trendigare. High fashion)

Långkallingar. Såklart! Fast ett par andra än förra gången. Man måste ju variera sig. Jag vet att de flesta tjejer som modebloggar skriver att man helst inte ska ha samma byxor/tröjor två dagar i rad, hallå? Då kan man ju få tönt-stämpel och börja få frågorna om man inte äger två olika par byxor (så jag byter varannan dag)

Dagens godis:


Bilar. Munnen full. Godast så

Dagens frukt:

Mitt stora äpple Ska äta sen. Den som spar..HAN HAR

Dagens pojkvän:

David... igen...


Kommentarer
maja

bästa dagens av alla!

2009-01-13 @ 19:51:55
URL: http://hufflepuff.blogg.se/
Anonym

fan va du är skön, älskar din blogg!

2009-01-13 @ 20:41:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0