Behöver lite tips..

För några dagar sedan när jag gick fram till David som satt vid datan så höll han på att kolla resor.
Jaha, vart ska du åka?
Nej, vi ska! Jag letar resor till i sommar. Jag vill åka någonstans med bara dig.

Åh, jag hittar nya sidor att bli kär i varje dag när jag är med David.
Snälla, kom med lite förslag på bra, mysiga ställen att åka till! i är ganska sugna på Grekland. Hittade en ö som såg hur mysig och vacker ut som helst, men alla som jag pratat med säger att det är en "bög-ö", så antingen skiter i det eller så får jag hålla David i ett stadigt grepp.


Kommentarer
maja

hmm jag tycker grekland låter bra, martin och jenny var ju på någon ö som såg jättemysig ut :)

2009-01-06 @ 23:19:30
maja

hmm jag tycker grekland låter bra, martin och jenny var ju på någon ö som såg jättemysig ut :)

2009-01-06 @ 23:20:24
elvira

tjo!:) jag och patrik har varit i grekland två somrar i rad nu. först på korfu och i somras på lesbos. båda var jättefina öar, korfu lite grönare och mindre befolkning. men det är något att rekommendera tänkte jag :)

puss

2009-01-07 @ 18:17:18
Anonym

Portugal var billigare än både grekland och spaninen och verkade supermysigt.

2009-01-08 @ 16:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0